MyAd

2017. június 17., szombat

Újabb bizonyítékok, hogy Zac Efron bekokszolt az új Baywatch-ra!

Egy hete közzétettem egy videót, amiben arra kerestem a választ, hogy Zac Efron vajon bekokszolt-e az új Baywatch-ra, vagy elérhető, és még inkább fenntartható az a forma naturálban is. Ezt a videót, és Zac Efron fizikumát itt tudod megtekinteni, amit a cikk elolvasása előtt érdemes is megtenned, hogy képben legyél:


A videó elég népszerű lett, hiszen már 10 ezer megtekintésnél, és 400 like-nál jár, szóval látszik, hogy sokatokat érdekel a téma, ami nem is csoda, mert baromi jól néz ki Zac, de mégsem az a brutális, anabolikus szörny, hanem egy szép, arányos, de amellett kibaszottul szálkás fizikuma van, ami naturálban már meglehetősen problémás ilyen izomtömeg mellett. Néhányan viszont még így is kételkedtek a végső konklúziómban, miszerint Zac legalább a szálkásításhoz és a forma forgatás alatti fenntartásához használt valamilyen doppingszert. Nézzük hát a további tényeket.

2017. június 16., péntek

Háde a Roni Kólmen is nagy súllyal nyomta, azt' nagy is vót, nem?

Manapság divat felhozni nagy és ismert testépítőket példaként, hogy nézzed mán, he, például Ronnie Coleman nagy súlyokkal edzett, meg szabad súlyokkal, alap gyakorlatokkal, és nagy is volt. Aham, ok. Az őt a Mr. Olympia trónjáról letaszító Jay Cutler meg magához képest nem mindig edzett nagy súlyokkal, alkalmasint 20 ismétlésig is felment, 10 alá viszont nem igen, és olyan buzis dolgokat csinált, minthogy gépeket használt, meg egy izomra akár kettőnél több gyakorlat is végzett. De ugyanez elmondható a jelenlegi bajnokról, Phil Heath-ről is. Hallatlan! És mi lett Ronnie-val? Fájdalmak, csípőműtét, rehabilitáció, és még a járással is gondjai vannak. És mi van Jay-jel? Egy lazább bicepsz műtétet leszámítva köszöni szépen, és jól el van. Elgondolkodtató.


De nem kéne elfeledkezni mondjuk Kai Greene-ről sem, aki a modern testépítés - ha nem minden idők - egyik leginkább mesefigura szerű alakjával rendelkezik, és egyszer azt találta mondani: „I'll never be a weightlifter.” (Magyarul: „Sohasem leszek súlyemelő.”) Azt hiszem, beszédes.

2017. május 23., kedd

EGYÉL, AMIT AKARSZ - A Flexible Dieting trükk

Kezdjük egy vallomással. Annak idején, amikor a Flexible Dieting felütötte a fejét a tengerentúlon, nemhogy szkeptikus, hanem ellenséges voltam vele szemben. Hát mi az, hogy azt eszel, amit akarsz? Hát mi az, hogy nem kell a csirke-rizs-zöldség triumvirátus előtt hódolnod, ha jól akarsz kinézni? Micsoda szentségtörés! No meg az ételek által kiváltott hormonreakciók, az inzulin, meg az apám fasza. Hát igen, valami ilyesmi zajlott bennem, ami nem csoda, hiszen a tisztán kajálást olyan szinten és mélységben verték bele a gyúrós társadalomba, hogy annak hatásai elől én sem menekülhettem. Ez persze alapjaiban véve nem is akkora gond, de azért ne rohanjunk ennyire előre.

Szóval bár kezdetben nem néztem jó szemmel erre az elképzelésre, de ahogy idővel egyre jobban kinyílt a szemem hála a rengeteg olvasásnak, kutatásnak és kísérletezésnek (és az életem egyes eseményeinek), kezdett megdőlni a korábbi álláspontom. Ebben nagyban segített olyan dolgok felismerése, minthogy a fehérjék is kiváltanak éppenséggel inzulinreakciót, némelyik nem is akármilyet, mindamellett, hogy az összkép tekintetében (már ami a fizikum alakulását illeti) ez kurvára nem számít semmit. Akkor tényleg ehetsz, amit csak akarsz? Igen, bár attól függ, mi a fontos számodra.

2017. április 19., szerda

A kokszolás abszurditása a hobbi testépítésben

Annyira elterjedt már a hobbi testépítésben a dopping, hogy néha már fel sem tűnik, hogy mennyire abszurd is ez az egész helyzet. Emberek kockáztatják az egészségüket, és préselnek ki magukból egyre nagyobb teljesítményt (jelen esetben ezalatt csak annyit értek, hogy egyre nagyobb izomzatot, a konkrét teljesítményt, pontosabban munkát a dolog mögött most ne feszegessük) illegális szerek használatával, hogy... De tényleg, miért is?

2017. április 8., szombat

Csak a súly, bazdmeg!

Biztos ti is találkoztatok már a jelenséggel, hiszen mostanában sajnos egyre könnyebb. MINDEN A SÚLY!!! Üvöltik lényegében virtuálisan az „elmélet” hívei mindenki arcába minden fórumon, amihez hozzáférnek a neten. „Nem nő a hátad? Több súlyt neki? Nem nő a lábad? Több súlyt neki! A súly minden, nem fogod fel?” Nem, bazdmeg, nem, mert még mindig nem akarok erőemelő lenni, bocs.

2017. április 2., vasárnap

Egy másik gyúrós naplója

Mostanában nem eszem reggelit. Sőt, igazából egész nap nem eszem semmit, csak este egy egy órás táplálkozási ablakban viszem be a napi kaját, mert olvastam, hogy ez a böjtölés jó a szervezetnek, mert egyszerre égetek zsírt, meg építek izmot, meg tovább is fogok élni, meg ilyenek. Ez, amit csinálok, a Harcosok Étrendjének továbbfejlesztett verziója, az Elit Spártai Különleges SWAT-os Harcosok Speciális Étrendje. Ez azon alapul, hogy a spártaiak legkülönlegesebb harcosai annyit harcoztak egész nap, hogy csak egy órájuk volt enni, de ennek ellenére, vagy pont ettől kibaszottul izmosak voltak, meg szálkásak is, és tudományosan, meg evolúcionáriusan is bebizonyította számos kutatás, hogy ez nagyon jó a testnek.


A lényege, hogy abban az egy órában igazából akármit ehetek, meg makrót sem kell számolni, meg a kaja minősége is tökmindegy, mert igazából úgyis csak a makrók számítanak, de itt még azok sem, mert egész nap böjtölök, így mindenből izom lesz, meg minden zsírt éget. Úgyhogy azt szoktam csinálni, hogy beverek tizenkét tábla Milkát, aztán kész. Azt mondod, hogy abban kevés a fehérje? Hát azért, mert tudományilag segghülye vagy. Már régen bebizonyították, hogy csak a tápkieg ipar akarja, hogy sok fehérjét egyél, igazából bőven elég a fejlődéshez 0,53 g/tskg fehérje. Aki annál többet eszik, az egy gyökér agymosott, aki nem követi a legújabb trendeket.

2017. március 17., péntek

Egy gyúrós naplója

Mostanában eléggé elkurvult ez a sport. Mindenféle kis okostojás tűnt fel fenséges sportunk egén, akik köcsög tanulmányokat, meg tudományos cikkeket lobogtatnak, hogy ez így van, az meg úgy van, azt hiszik, ők szarták a spanyolviaszt. Az egyik legújabb, hogy edzés után nem kell fehérjét inni. Nem kell fehérjét inni, vágod? Mi ez a baromság? Hogy a kurva anyámba ne kéne? Akkor mi a faszért árulják a fehérjét a gyúrósoknak, ha nem azért, mert meg kell inni? Kenjem a hajamra, vagy mi? Gyökerek. Az edzés után semmi sem kell gyorsabban az anabolikus ablakban, mint egy jó tejsavófehérje turmix vitargoval, BCAA-val, glutaminnal, kreatinnal, HMB-vel, mindez megbolondítva egy kis marhafehérjével és egy csipetnyi tömegnövelővel is, biztos, ami biztos. Jó masszív turmixot szoktam kikeverni, van benne vagy 130 gramm fehérje, de hát kell a cucc egy bitang testbe. A sok kis szakértő meg ne igyon turmixot, aztán maradjon olyan göthös, amilyen. Tiszta szégyenek. Meg amúgy is, hogyan vigyem be a napi 4 g/tskg fehérjét, ha nem iszok turmixot? Észkombájnok.